Job 1 van 3


Report this listing

Solliciteren



onthaalmedewerker centrale telefonie


Functie

· Samen met de collega’s verzorg je het telefonisch onthaal van het ABVV West-Vlaanderen

· Je behandelt de telefoons en schakelt door naar de bevoegde diensten

· Je verstrekt basisinformatie m.b.t de diverse diensten/centrales en hun dienstverlening

· Je verwerkt de binnenkomende en uitgaande post

· Je doet de reservatie en het beheer van de vergaderzalen

· Je ontvangt, controleert en verwerkt diverse documenten

· Je voert diverse administratieve taken uit in opdracht van de verantwoordelijke

· Je vervangt in een beurtrol een afwezige collega aan het fysiek onthaal in één van de hoofdkantoren van het ABVV West-Vlaanderen (Brugge, Kortrijk, Oostende, Roeselare)

Jouw profiel

· Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs

· Je communiceert op een klantvriendelijke manier, zowel mondeling als schriftelijk

· Je kan de vraag of het probleem capteren in functie van de doorverwijzing

· Je bent klantgericht en streeft naar een kwalitatieve dienstverlening

· Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands

· Je kan je vlot uitdrukken in het Frans; kennis andere talen is een pluspunt

· Je bent administratief onderlegd

· Je kan diverse taken afwisselen en prioriteiten leggen

· Je kan vlot overweg met de courante informaticatoepassingen

· Je kan zowel zelfstandig als in team werken

· Je gaat discreet om met gevoelige en vertrouwelijke informatie

· Je werkt nauwgezet en hebt oog voor orde en netheid

· Je bent stressbestendig in diverse omstandigheden

· Je voelt je betrokken bij en handelt naar de waarden van de organisatie

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

· Voltijds contract van 32u/week (niet werken op woensdagnamiddag en vrijdagnamiddag)

· Onbepaalde duur

· Glijdende uren

· Correct loon en extra-legale voordelen

· Goede werksfeer in een dynamische organisatie

· Plaats tewerkstelling: Roeselare + vervangen in de hoofdkantoren ABVV West-Vlaanderen

· Onmiddellijke indiensttreding

Solliciteren

Brenda Deleye
051/264 130
brenda.deleye@abvv-wvl.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht